رمان آنتی عشق
رمان آنتی عشق

دانلود رمان آنتی عشق اثر خورشید و سامان شهریور با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان زندگی دختر (میشا) و پسری (هامین) که دوازده سال است خارج از ایران زندگی کرده و قصد برگشت به وطن را دارد و شبیه هم هستن و تمایل دارن آزاد و مستقل باشند با این تفاوت که …

خلاصه رمان آنتی عشق

داشتم تو پیاده رو میرفتم که دیدم بند کتونیم بازه … خم شدم تا بند و دور مچ پام ببندم که صدای بوق بوق یه ماشین باعث شد تا هفت هشتا فحش تو دلم بدمش … دوباره بلند شدم برم که باز بوق میزد … محلش نذاشتم … دیگه داشتم به سر خیابون میرسیدم که یه انتر جلوم ترمز کرد و صدای جیغ لاستیکاش دراومد.

اخم کردم وخواستم ببندمش به رگبار فحشای خوشگلم که دیدم … همون خانمه است… خانمه شیشه ی 206 شو که برقی بود و پایین داد وگفت: مطمئنی نمیخوای خصوصی با دخترم کار کنی؟ یه لبخند تحویلش دادم و گفت: میرسونمت … تشکر کردم و گفت: چند ساله مربی هستی ؟

خندیدم وگفتم: هشت ماهه … درس خوندی؟ دانشجوی ارشد مدیریت ورزشی ام … کارت مربی گری هم داری ؟ بله … دان شیش کاراته هستم … با لبخند تصدیق کرد وگفت: عالیه … شمارتو میدی عزیزم؟

بهش شماره تلفنمو دادم تا بعدا باهاش حرف بزنم و قرارامونو بذاریم … باز تعارف کرد که برسونتم خواستم سوار شم … اما بیخیال شدم …تشکر کردم و گفتم: اگه تمایل داشتید بهم زنگ بزنید … من روزای فرد وقتم ازاده … موافقت کرد و برام بوق زد و رفت … اینم از روزی امروز ما …

به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود رمان آنتی عشق

سه شنبه 10 دی 1398
بؤلوملر :