رمان ارباب عشق
رمان ارباب عشق

دانلود رمان ارباب عشق اثر پریسا رحمانی با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان در مورد تک دختر رضا نکوهش یعنی سارا دختری مغرور و بی احساس که ثروت پدرش او را قدرتمند ساخته ، اما روزگار همیشه بر وقف مراد نیست و ورق برمیگردد و این دختر سراپا غرور مجبور می شود در خانه ی خود بمانند یک رعیت زندگی کند و از ارث پدر محروم بماند ، ثروتی که به واسطه مردی سنگدل تصاحب می شود و سارا نکوهش تلاش می کند تا ان را پس بگیرد اما …

خلاصه رمان ارباب عشق

در اولین نگاه ما چیزی جز نفرت دیده نمی شود … تو برای نابودی من آمده بودی و من برای نابودی تو … امّا قصه برگشت … حسی بین ما قرار گرفت … حسی به نام عشق و حال تو برای به دست آوردن من تلاش می‌کنی و من برای به دست آوردن قلب سرد و سنگی تو!

سارا … تا آخرین حد ممکن صدای ضبط ماشین رو بلند کردم و همراهش می‌خوندم … نگار هم من رو همراهی می کرد … توی بزرگ راه شلوغ بودیم … با آخرین سرعت رانندگی می‌کردم … از بچگی عشق سرعت بودم و هیچ ترسی هم نداشتم … با نگار مشغول خوندن بودیم که یه پراید قراضه کنارمون قرار گرفت … با غرور نگاهشون کردم.

دوتا پسر جوون سرنشین ماشین بودن … نگار هم متوجه شد و بهم گفت: این رو خاموش کن ببین چه مرگشونه! ضبط رو خاموش کردم و با همون غرور همیشگی که مخصوص خودم بود ، گفتم: کاری داشتین ؟
راننده ماشین گفت: ببینم خانم عشق سرعت، حاضری با ما کورس بذاری؟ می خوام ببینم جراتش رو داری یا نه؟ یه پوزخند تحویلش دادم و گفتم: شما می خواین با این ماشین قراضه …

به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود رمان ارباب عشق


سه شنبه 10 دی 1398
بؤلوملر :